-
Jūsų prekių krepšelis tuščias
Gerbiami pirkėjai!
Siekiant užtikrinti Jūsų ir mūsų teisių apsaugą, prašome įdėmiai perskaityti ir
susipažinti su elektroninės parduotuvės www.alma-lingerie.lt Elektroninės
prekybos taisyklėmis:
1. Sąvokos
1.1. Elektroninė parduotuvė (toliau – El. parduotuvė) – internetiniame
tinklapyje www.alma-lingerie.lt esanti elektroninė parduotuvė kurioje Pirkėjas
gali įsigyti Pardavėjo siūlomas prekes.
1.2. Elektroninės prekybos taisyklės (toliau – Taisyklės) – šios El.
parduotuvės prekių pirkimo-pardavimo taisyklės.
1.3. Pardavėjas – Arte nova, UAB, Įm. kodas: 135029532, PVM kodas: 135029532,
adresas: A. Stulginskio g. 41G, 48313 Kaunas, Tel.: +370 68 30 77 28, el.
paštas: info@alma-lingerie.lt, įsteigta ir vykdanti veiklą pagal Lietuvos
Respublikos įstatymus, kurios duomenys kaupiami ir saugomi VĮ Registrų centras
Juridinių asmenų registre.
1.4. Pirkėjas – asmuo įsigijęs prekes El. parduotuvėje, atitinkantis šių
Taisyklių 2.4. Punkte numatytus reikalavimus.
1.5. Šalys – Pirkėjas ir Pardavėjas kartu.
1.6. Pirkimo–Pardavimo sutartis (toliau - Sutartis) – sudaryta prekių
pirkimo-pardavimo sutartis tarp Pirkėjo ir Pardavėjo, kurią sudaro Pirkėjo
pateiktas ir Pardavėjo patvirtintas prekių užsakymas ir Pirkėjo patvirtintos
Taisyklės.
1.7. Asmens duomenys - bet kuri informacija, susijusi su asmeniu (duomenų
subjektu), kurio tapatybė yra žinoma arba gali būti tiesiogiai arba
netiesiogiai nustatyta, ir kuri yra užregistruojama internetiniame tinklapyje
www.alma-lingerie.lt (vardas, pavardė, gimimo data, adresas, telefono numeris,
elektroninio pašto adresas ir kita informacija nurodyta internetinio puslapio
www.alma-lingerie.lt registracijos formose), taip pat kita informacija, kuri
tampa žinoma dėl asmens naudojimosi internetiniu tinklalapiu www.alma-lingerie.lt,
ir yra detalizuojama Privatumo politikoje.
1.8. Privatumo politika - Pardavėjo patvirtintas dokumentas, skelbiamas
internetiniame tinklapyje www.alma-lingerie.lt, kuriame yra numatytos
pagrindinės Asmens duomenų rinkimo, kaupimo, tvarkymo ir laikymo taisyklės.
1.9. Alma-lingerie paskyra (toliau – Paskyra) – Pirkėjui užsiregistravus
internetiniame tinklapyje www.alma-lingerie.lt, sistema sauganti ir
atvaizduojanti Pirkėjo Asmens duomenis ir užsakymų istoriją.
2. Bendrosios nuostatos
2.1. Pirkėjas prieš patvirtindamas užsakymą El. parduotuvėje, susipažįsta ir
sutinka su visomis Taisyklėmis ir tai patvirtina pažymėdamas varnelę
“susipažinau ir sutinku su el. parduotuvės taisyklėmis”. Pirkėjas,
nesusipažinęs arba nepritariantis Taisyklėms arba jų daliai, privalo neteikti
užsakymo. Patvirtintos Taisyklės yra privalomas dokumentas abiem Sutarties
šalims.
2.2. Pirkėjas privalo susipažinti su Pardavėjo patvirtinta ir viešai skelbiama
Privatumo politika. Nepritariantis Privatumo politikai arba jos daliai Pirkėjas
savo nesutikimą gali išreikšti Privatumo politikoje nustatyta tvarka.
2.3. Šios Taisyklės yra privaloma ir neatsiejama Sutarties, sudaromos tarp
Pirkėjo ir Pardavėjo dalis, supažindinančios Pirkėją su El. parduotuvės prekių
pirkimo, pardavimo sąlygomis bei nustatančios Pirkėjo ir Pardavėjo teises bei
įsipareigojimus, susijusius su prekių pirkimu, pardavimu, apmokėjimo už prekes
sąlygas, prekių pristatymo ir gražinimo tvarką, šalių atsakomybes, bei kitas su
prekių pirkimu – pardavimu El. parduotuvėje susijusias sąlygas
2.4. Sutikdamas su Taisyklėmis, Pirkėjas patvirtina, jog jis atitinka šiame
Taisyklių punkte nurodytus reikalavimus, keliamus El. parduotuvėje perkantiems
asmenims. Pirkti prekes El. parduotuvėje turi teisę:
2.4.1. Veiksnūs, 18 metų sulaukę arba įstatymų nustatyta tvarka iki
pilnametystės įgiję visišką veiksnumą, fiziniai asmenys, kurių veiksnumas nėra
apribotas teismo tvarka;
2.4.2. Nepilnamečiai nuo keturiolikos iki aštuoniolikos metų amžiaus, turintys
tėvų arba rūpintojų sutikimą;
2.4.3. Juridiniai asmenys.
2.5. El. parduotuvėje prekės yra parduodamos ir pristatomos tik Lietuvos
Respublikos teritorijoje.
3. Prekių užsakymas, Sutarties
įsigaliojimas
3.1. Pirkėjas apsilankęs El. parduotuvėje pasirenka jį dominančias prekes.
3.2. Pirkėjo pasirinkimo pagrindu yra suformuojamas prekių užsakymo krepšelis,
kuriame Pirkėjas gali susipažinti su visa reikiama informacija apie pasirinktas
prekes (pavadinimas, nuoroda į detalų prekės aprašymą, planuojamas prekių
pristatymo terminas, kaina, perkamų prekių kiekis, prekių pristatymo kaina,
bendra perkamų prekių mokėtina suma (su PVM), PVM dalis). Pirkėjas susipažinęs
su visa reikiama informacija apie prekes, gali keisti suformuotą prekių
krepšelį, atsisakyti pasirinktos prekės (-ių) arba, nusprendęs užsakyti
pasirinktą (-as) prekę (-es), spaudžia mygtuką „Toliau“.
3.3. Pirkėjas atitinkamuose El. parduotuvėje pateiktuose informacijos laukuose
pateikia tikslią ir neklaidinančią informaciją apie save, reikiamą tinkamam
tolimesniam užsakymo įvykdymui.
3.4. Pirkėjas El. parduotuvėje pasirenka vieną iš Taisyklių 8.2 punkte nurodytų
atsiskaitymo už prekes būdų, dar kartą peržiūri ir įsitikina kad visi užsakymo
ir asmens duomenys yra teisingi, pažymi kad susipažino ir sutinka su
Taisyklėmis, bei patvirtina užsakymą spausdamas mygtuką „Vykdyti užsakymą“.
3.5. Šalys susitaria, jog konkrečių prekių pirkimo Sutartis įsigalioja nuo to
momento, kai Pardavėjas išsiunčia Pirkėjui jo nurodytu elektroninio pašto
adresu elektroninį laišką, kuriame patvirtina, jog Pirkėjo užsakymas priimtas
vykdymui ir užsakytos prekės bus išsiųstos Pirkėjui. Nuo šio momento Pirkėjas
įsipareigoja priimti Parduotuvėje užsakytas bei pristatytas prekes ir
atsiskaityti už jas Sutartyje nustatyta tvarka.
4. Pirkėjo teisės
4.1. Pirkėjas turi teisę pirkti prekes El. parduotuvėje vadovaujantis šių
Taisyklių nustatyta tvarka.
4.2. Vadovaujantis galiojančių Lietuvos Respublikos teisės aktų bei šių
Taisyklių 11 punkto nuostatomis, Pirkėjas turi teisę atsisakyti Sutarties.
4.3. Vadovaujantis galiojančių Lietuvos Respublikos teisės aktų bei šių
Taisyklių 11 ir 12 punkto nuostatomis, Pirkėjas turi teisę pakeisti arba
grąžinti įsigytas prekes.
4.4. Pirkėjas taip pat turi kitų teisių, įtvirtintų Lietuvos Respublikos teisės
aktuose, šiose Taisyklėse bei Privatumo politikoje.
5. Pirkėjo pareigos
5.1. Pirkėjas privalo laiku sumokėti už prekes bei prekių pristatymą, jeigu
prekių pristatymo mokestis yra taikomas, ir priimti prekes šių Taisyklių
nustatyta tvarka.
5.2. Pirkėjas įsipareigoja užtikrinti savo prisijungimo duomenų slaptumą ir
neatskleisti jų tretiems asmenims bei užtikrinti, jog jokie treti asmenys
nepasinaudos prisijungimo duomenimis prekėms iš Pardavėjo užsakyti ar įsigyti.
Pirkėjas atsako už bet kokius trečiųjų asmenų veiksmus, jei jie buvo padaryti
pasinaudojant Pirkėjo prisijungimo duomenimis. Visos pareigos bei atsakomybė,
atsiradę ar susiję su trečiųjų asmenų veiksmais, padarytais pasinaudojant
Pirkėjo prisijungimo duomenimis, tenka Pirkėjui. Jei Pirkėjas praranda
prisijungimo duomenis, jis privalo nedelsiant informuoti apie tai Pardavėją.
5.3. Pirkėjas, naudodamasis El. parduotuve, įsipareigoja nepažeisti trečiųjų
asmenų teisių ir teisėtų interesų bei nepažeisti Lietuvos Respublikos teisės
aktų.
5.4. Pirkėjas registracijos ir užsakymo pateikimo formose turi pateikti pilną,
išsamią ir teisingą informaciją apie save. Jeigu pildant registracijos ar
užsakymo pateikimo formas Pirkėjas pateikia netikslius, melagingus ar
klaidinančius duomenis, Pardavėjas turi teisę atšaukti Pirkėjo užsakymą,
anuliuoti Pirkėjo registraciją ir ištrinti duomenis arba apriboti Pirkėjo
galimybes naudotis El. parduotuve. Jeigu Pirkėjo registracijos ar užsakymo
pateikimo formose nurodyti duomenys pasikeičia, Pirkėjas nedelsiant privalo
juos atnaujinti, priešingu atveju, Pirkėjas prisiima atsakomybę už padarinius,
kilusius dėl Pardavėjui pateiktos netikslios ir (arba) neaktualios kontaktinės
informacijos.
5.5. Pirkėjas, užsakydamas prekes, įsipareigoja nurodyti tikslią prekių
pristatymo vietą bei atlikti kitus būtinus veiksmus prekių priėmimui.
5.6. Pirkėjas įsipareigoja prekes priimti pats arba nurodyti kitą asmenį, kuris
priims prekes. Informaciją apie Pirkėjo pavedimu prekes priimsiantį asmenį
Pirkėjas nurodo pildydamas užsakymo pateikimo formą. Kitiems, nenurodytiems
asmenims prekės nebus perduodamos.
5.7. Pirkėjas taip pat privalo vykdyti kitus Lietuvos Respublikos teisės
aktuose, šiose Taisyklėse bei Privatumo politikoje numatytus įsipareigojimus.
6. Pardavėjo teisės
6.1. Pardavėjas turi teisę sustabdyti, keisti ar nutraukti tam tikrų El.
parduotuvės funkcijų ar jų dalies veikimą, keisti esančių elementų išdėstymą,
keisti parduodamų prekių ar paslaugų teikimo apimtį ar būdą, sustabdyti,
nutraukti prekių ar paslaugų ar jų dalies teikimą.
6.2. Pardavėjas turi teisę sustabdyti arba nutraukti El. parduotuvės veiklą.
Tokiu atveju, visi priimti ir patvirtinti Pirkėjų užsakymai iki El. parduotuvės
sustabdymo arba veiklos nutraukimo datos yra užbaigiami vykdyti, o nauji
užsakymai nėra priimami.
6.3. Pardavėjas turi teisę nedelsiant ir be perspėjimo apriboti ar sustabdyti
Pirkėjo galimybę naudotis El. parduotuve arba panaikinti Pirkėjo registraciją
Paskyroje jei Pirkėjas bando pakenkti El. parduotuvės darbo stabilumui,
saugumui ar pažeidžia savo įsipareigojimus.
6.4. Pardavėjas turi teisę iš anksto nepranešęs Pirkėjui anuliuoti jo užsakymą,
jeigu Pirkėjas laiku nesumoka už prekes ar atsisako mokėti prekių pristatymo/
atsiėmimo metu.
6.5. Jei dėl techninių nesklandumų, El. parduotuvės veikimo sutrikimų
Pardavėjas negali įvykdyti Pirkėjo užsakymo, Pardavėjas turi teisę nutraukti
tokį užsakymą informuojant Pirkėją apie užsakymo nutraukimą. Jei Pirkėjas yra
apmokėjęs už įsigytas prekes, apmokėjimas yra grąžinamas į pirkėjo sąskaitą per
3 (tris) darbo dienas nuo Pirkėjo prašymo grąžinti pinigus pateikimo dienos.
6.6. Pardavėjas, kilus neaiškumams dėl Pirkėjo užsakyme pateiktos informacijos,
susisiekia su Pirkėju užsakyme nurodytu telefonu ar el. paštu. Prekių
pristatymo terminas tokiu atveju pradedamas skaičiuoti nuo susisiekimo su
Pirkėju dienos. Pardavėjas turi teisę iš anksto nepranešęs Pirkėjui anuliuoti
jo užsakymą, jei Pardavėjui nepavyksta susisiekti su Pirkėju per 3 (tris) darbo
dienas.
6.7. Pardavėjas turi teisę keisti, taisyti ir (arba) pildyti Taisykles, naują
taisyklių redakciją paskelbdamas internetinėje svetainėje www.alma-lingerie.lt.
Nauja Taisyklių redakcija taikoma Pirkimo – pardavimo sandoriams, sudaromiems
po Taisyklių paskelbimo internetinėje svetainėje www.alma-lingerie.lt;
6.8. Pardavėjas taip pat turi kitų teisių, įtvirtintų Lietuvos Respublikos
teisės aktuose, šiose Taisyklėse bei Privatumo politikoje.
7. Pardavėjo pareigos
7.1. Pardavėjas įsipareigoja šiose Taisyklėse ir kitų Pardavėjo dokumentų
nustatytomis sąlygomis sudaryti Pirkėjui galimybę naudotis El. parduotuvės
teikiamomis paslaugomis.
7.2. Pardavėjas įsipareigoja Pirkėjui aiškiai ir suprantamai suteikti
informaciją El. parduotuvėje, nurodytą Lietuvos Respublikos Civilinio kodekso
6.2287 straipsnyje.
7.3. Pardavėjas įsipareigoja gerbti Pirkėjo privatumo teisę į jam priklausančią
asmeninę informaciją, Pirkėjo Asmens duomenis tvarkyti tik Taisyklių, Privatumo
politikos ir Lietuvos Respublikos teisės aktų nustatyta tvarka.
7.4. Pardavėjas įsipareigoja pristatyti Pirkėjo užsakytas prekes jo nurodytu
adresu Taisyklių 9 punkte nurodytomis sąlygomis.
7.5. Pardavėjas, dėl svarbių aplinkybių, tokių, kaip prekių trūkumas sandėlyje,
ilgesni nei numatyti prekių pristatymo terminai ir panašiai, negalėdamas
pristatyti Pirkėjui užsakytos prekės, įsipareigoja pasiūlyti analogišką ar kiek
įmanoma savo savybėmis panašesnę prekę. Pirkėjui atsisakius priimti analogišką
ar savo savybėmis panašiausią prekę, Sutartis nutraukiama ir Pardavėjas
įsipareigoja grąžinti Pirkėjui sumokėtus pinigus per 3 (tris) darbo dienas,
jeigu apmokėjimas jau buvo atliktas.
7.6. Pardavėjas, nesutikdamas su Pirkėjo reikalavimais, privalo ne vėliau kaip
per 10 (dešimt) kalendorinių dienų nuo Pirkėjo kreipimosi gavimo dienos, jeigu
Lietuvos Respublikos ir Europos Sąjungos teisės aktai nenustato kitaip,
pateikti vartotojui išsamų motyvuotą rašytinį atsakymą.
7.7. Pardavėjas įsipareigoja vykdyti kitas Taisyklėse, Privatumo politikoje ir
Lietuvos Respublikos teisės aktuose Pardavėjui keliamas pareigas.
8. Kainos, apmokėjimo būdai
8.1. Prekių ir paslaugų kainos nurodytos El. parduotuvėje ir užsakyme yra
nurodomos EUR (eurais), įskaitant tuo metu pagal teisės aktus galiojantį PVM
(Pridėtinės vertės mokesčio)dydį.
8.2. Pirkėjas už užsakytas prekes gali atsiskaityti vienu iš šių būdų:
8.2.1. banko kortele prekių pristatymo / atsiėmimo metu;
8.2.2. grynaisiais pinigais prekių pristatymo / atsiėmimo metu - šiuo
atsiskaitymo būdu galima atsiskaityti, jei užsakymo suma neviršija 1000 EUR
(vienas tūkstantis eurų) sumos;
8.2.3. banko pavedimu – pasirinkus šį apmokėjimo būdą Pirkėjas už prekes turi
apmokėti per 3 (tris) darbo dienas;
8.2.4. naudojantis elektroninių mokėjimų arba elektroninės bankininkystės
sistemomis – Pirkėjui, pasirinkus šį atsiskaitymo būdą, ir patvirtinus
užsakymą, Pirkėjas nukreipiamas į elektroninių mokėjimų arba elektroninės
bankininkystės sistemą, kurioje jis atlieka mokėjimą tą pačią dieną, kurią
pateikiamas užsakymas. Jeigu mokėjimo per pasirinktą sistemą Pirkėjui atlikti
nepavyksta, jis įsipareigoja užsakymą užbaigti ir už prekes atsiskaityti
pasirinkdamas kitą Taisyklių 8.2 punkte nurodytą apmokėjimo būdą“. Pasirinkus
šiuos apmokėjimo būdus atsakomybė už duomenų saugumą tenka elektroninės
mokėjimo sistemos savininkui, nes visos piniginės operacijos vyksta
elektroninės mokėjimo sistemos savininko sistemose.
8.3. Pardavėjui gavus apmokėjimą už prekes (kai Pirkėjas pasirenka Taisyklių
8.2.3. punkte nurodytą atsiskaitymo būdą) arba gavus patvirtinimą dėl
apmokėjimo (kai Pirkėjas pasirenka Taisyklių 8.2.1., 8.2.2. arba 8.2.4.
punktuose nurodytą atsiskaitymo būdą), Taisyklių 3.5 punkte numatyta tvarka
patvirtinamas prekių užsakymas ir pradedamas skaičiuoti prekių pristatymo
terminas.
8.4. Atsisakius sumokėti kurjeriui, pristačiusiam prekes (kai Pirkėjas
pasirenka Taisyklių 8.2.1 arba 8.2.2. punktuose nurodytą atsiskaitymo būdą),
laikoma, jog Pirkėjas atsisakė sutarties, o Pardavėjas bei kurjeris neturi
pareigos perduoti prekės Pirkėjui, o taip pat įgyja teisę atsiimti prekę iš
Pirkėjo, jeigu ji jau yra perduota Pirkėjui. Pirkėjas įsipareigoja nedelsiant
grąžinti jam perduotas prekes, už kurias neatsiskaitė Taisyklėse nustatyta
tvarka.
8.5. Sudarydamas Sutartį Pirkėjas sutinka, kad prekių pirkimo dokumentai (PVM
sąskaitos faktūros, kurios kartu yra ir prekių garantiniai talonai) Pirkėjui
būtų pateikiami elektroniniu būdu, Pirkėjo registracijos arba užsakymo
pateikimo formoje nurodytu elektroninio pašto adresu iš karto po užsakymo
įvykdymo. PVM sąskaitose faktūrose nurodomos pasirinktos prekės, jų kiekis,
suteikiamos nuolaidos, galutinė prekių kaina, įskaitant visus mokesčius, ir
kiti buhalterinę apskaitą reglamentuojančių teisės aktų patvirtinti būtini
pateikti duomenys. Tuo atveju, jeigu Pirkėjas pageidauja pirkimo dokumentus
gauti spausdintine forma, jis privalo susisiekti su Pardavėju El. parduotuvėje
nurodytais Padavėjo kontaktiniais duomenimis. Pardavėjas pateikia Pirkėjui
prašomus dokumentus spausdintine forma Šalių sutartu būdu ir tvarka.
8.6. Pardavėjui patvirtinus užsakymą, Prekių kaina keistis negali, išskyrus
atvejus, kai tokie pakeitimai nulemti informacinių sistemų techninių klaidų ar
kitų nuo Pardavėjo nepriklausančių objektyvių priežasčių. Tokiu atveju
Pardavėjas įsipareigoja dėti maksimalias pastangas siekiant nustatyti tikrąją
prekių kainą ir informuoti Pirkėją. Pirkėjas, nesutikdamas su pasikeitusia
kaina, gali atsisakyti užsakymo informuodamas apie tai Pardavėją per 3 (tris)
darbo dienas. Anuliavus užsakymą šiame punkte numatyta tvarka, Pirkėjui
grąžinamos visos jo sumokėtos sumos.
9. Prekių pristatymas
9.1. Prekės yra pristatomos tik Lietuvos Respublikos teritorijoje.
9.2. Prekių pristatymui Pardavėjas naudoja kurjerių bendrovių teikiamas
paslaugas. Prekių pristatymo kainos ir terminai nurodomi prieš pateikiant
užsakymą ir El. parduotuvėje.
9.3. Prekių pristatymo terminai netaikomi tais atvejais, kai Pardavėjo sandėlyje
nėra reikiamų prekių, o Pirkėjas informuojamas apie jo užsakytų prekių trūkumą.
Tokiu atveju, Šalys tarpusavyje susitaria dėl užsakytos prekės pristatymo
termino pratęsimo ir kitų pristatymo sąlygų. Pirkėjas, nesutikdamas su
pakeistais prekių pristatymo terminais, turi teisę atsisakyti Sutarties.
9.4. Visais atvejais Pardavėjas atleidžiamas nuo atsakomybės už prekių
pristatymo terminų pažeidimą, jeigu prekės Pirkėjui nėra pristatomos arba
pristatomos ne laiku dėl Pirkėjo kaltės arba dėl nuo Pirkėjo priklausančių
aplinkybių, tokių kaip:
9.4.1. Pirkėjas pateikia klaidingą informaciją, reikalingą pristatyti prekę
(-es).
9.4.2. Pirkėjas sutartu su kurjeriu metu nebūna nurodytu prekių pristatymo
adresu.
9.4.3. Kitų panašių priežasčių.
9.5. Prekių pristatymo metu Pirkėjas, arba jo nurodytas įgaliotas priimti
prekes asmuo, privalo kartu su kurjeriu patikrinti siuntos būklę. Pirkėjui,
arba jo nurodytam įgaliotam priimti prekes asmeniui pasirašius siuntos
perdavimo – priėmimo dokumente, laikoma, kad siunta yra perduota tinkamos
būklės. Pastebėjęs, kad pristatytos siuntos pakuotė yra pažeista ar kitaip
išoriškai apgadinta, Pirkėjas, arba jo nurodytas įgaliotas priimti prekes asmuo
privalo atsisakyti priimti prekę ir tai nurodyti raštu siuntos perdavimo – priėmimo
dokumente. Pirkėjui, arba jo nurodytam įgaliotam priimti prekes asmeniui
neatlikus šio veiksmo, laikoma, kad prekių pristatymo metu siuntos būklė buvo
tinkama, o Pirkėjas prisiima visą atsakomybę už prekės pažeidimus, jeigu tokie
pažeidimai buvo sąlygoti pakuotės pažeidimų.
9.6. Gavęs prekes, Pirkėjas privalo patikrinti jų atitiktį kiekio,
komplektiškumo reikalavimams ir kitoms Sutarties sąlygoms, prekės aprašymui,
Tais atvejais, kai priėmus prekes Pirkėjas pastebi, jog siuntoje nėra tinkamas
prekių komplektas, kiekis arba pateiktos prekės nėra tinkamo dydžio, spalvos ar
kitų matmenų, Pirkėjas privalo nedelsiant, t. y. ne vėliau kaip per vieną darbo
dieną, informuoti apie tai Pardavėją ir turi teisę grąžinti (pakeisti) prekę
(-es).
9.7. Jei Pirkėjas neatsiima prekių per nustatytą terminą ar jų nepavyksta
įteikti Pirkėjui dėl nuo Pirkėjo priklausančių priežasčių ir Pirkėjas buvo
sumokėjęs už prekes ir jų pristatymą, tokios prekės grąžinamos Pardavėjui, o
Pirkėjui grąžinami sumokėti pinigai, iš šios sumos atskaičius tiesiogines
prekių grąžinimo išlaidas, t. y. prekių pristatymo mokestį, jeigu prekės buvo
pristatomos Pirkėjui.
9.8. Jei Pirkėjas neatsiima prekių per nustatytą terminą ar jų nepavyksta
įteikti Pirkėjui dėl nuo Pirkėjo priklausančių priežasčių ir Pirkėjas nebuvo
sumokėjęs už prekes, tokios prekės grąžinamos Pardavėjui, o užsakymas
anuliuojamas. Atsisakęs Sutarties Pirkėjas privalo atlyginti Pardavėjui prekių
grąžinimo išlaidas, t. y. prekių pristatymo mokestį.
10. Prekių
kokybės garantija ir tinkamumas naudoti
10.1. Kiekvienos prekės savybės bendrai nurodomos El. parduotuvėje prie
kiekvienos prekės esančiame prekės aprašyme.
10.2. Pardavėjo siūlomos įsigyti prekės yra tinkamos kokybės (prekių savybės
atitinka prekės aprašymą), jei:
10.2.1. Prekė atitinka Pardavėjo pateiktą El. parduotuvėje aprašymą ir turi
tokias savybes kaip ir prekė, kurią Pardavėjas pateikė kaip pavyzdį ar modelį
reklamuodamas tą prekę;
10.2.2. Prekė tinka naudoti tam, kam tokios rūšies prekės paprastai naudojamos;
10.2.3. prekė atitinka kokybės rodiklius, kurie paprastai yra būdingi to paties
pobūdžio prekėms ir kurių Pirkėjas gali pagrįstai tikėtis pagal prekės pobūdį
ir daikto gamintojo, jo atstovo ar pardavėjo viešai paskelbtus pareiškimus,
įskaitant reklamą ir daiktų ženklinimą, dėl daikto konkrečių savybių.
10.3. Pardavėjas neatsako už tai, kad El. parduotuvėje esančios prekės savo
dydžiu, forma, spalva, ar kitais parametrais gali neatitikti realaus prekių
dydžio, formų, spalvos ar kitų parametrų dėl Pirkėjo naudojamo vaizduoklio
ypatybių ar kitų techninių priežasčių.
10.4. Pardavėjas skirtingoms prekių rūšims suteikia tam tikrą laiką galiojančią
daiktų kokybės garantiją, kurios konkretus terminas ir kitos sąlygos nurodomos
El. parduotuvėje. Pardavėjo teikiama kokybės garantija neapriboja ir nevaržo
teisės aktuose numatytų pirkėjo teisių, kuriomis jis turi teisę pasinaudoti
įsigijęs netinkamos kokybės prekę (-es).
10.5. Pirkėjas įsigydamas prekes sutinka su nurodytomis El. parduotuvėje prekių
garantinėmis sąlygomis.
11. Teisė
atsisakyti Sutarties, tinkamos kokybės prekių grąžinimo ir keitimo sąlygos
11.1. Pirkėjas nenurodydamas priežasties per 14 (keturiolika) dienų terminą
turi teisę atsisakyti Sutarties pranešdamas apie tai Pardavėjui. Šia teise
Pirkėjas negali pasinaudoti sudarius vieną iš Lietuvos Respublikos Civilinio
kodekso 6.22810 straipsnio 2 dalyje išvardintų sutarčių.
11.2. Apie Sutarties atsisakymą Pirkėjas Pardavėjui praneša vienu iš šių būdų:
užpildydamas „gražinimo formą“ arba pateikdamas aiškų raštišką pareiškimą,
kuriame išdėstytas jo sprendimas atsisakyti sutarties. Pranešimas dėl sutarties
atsisakymo pateikiamas Pardavėjo prekybos vietose arba siunčiamas el. pašto
adresu info@alma-lingerie.lt. Gavęs Pirkėjo pranešimą el. paštu, Pardavėjas
nedelsdamas išsiunčia patvirtinimą apie pranešimo gavimą.
11.3. Pasinaudoti Sutarties atsisakymo teise numatytas 14 (keturiolikos) dienų
terminas skaičiuojamas nuo tos dienos, kurią Pirkėjas ar jo nurodytas įgaliotas
atsiimti prekę asmuo, gauna užsakytą prekę.
11.4. Taisyklių 11.3 punkte nustatytu terminu Pirkėjas taip pat turi teisę
pakeisti nusipirktas tinkamos kokybės prekes analogiškomis kitokių matmenų,
formos, spalvos, modelio ar komplektiškumo prekėmis. Jeigu keičiant prekes
susidaro kainų skirtumas, Pirkėjas Pardavėjui sumoka didesnės kainos dalį
(skirtumą) arba Pirkėjui grąžinama permokėta kainos dalis (skirtumas).
11.5. Taisyklių 11 punkte nustatyta tvarka Pirkėjo grąžinamos (keičiamos)
prekės privalo atitikti žemiau nurodytus reikalavimus:
11.5.1. Grąžinama prekė turi būti originalioje, tvarkingoje ir nepažeistoje
pakuotėje;
11.5.2. Grąžinama prekė turi būti nenaudota ir nesugadinta;
11.5.3. Grąžinama prekė turi būti nepraradusi prekinės išvaizdos (nepažeistos
etiketės, nenuplėštos apsauginės plėvelės ir kt.);
11.5.4. Grąžinama prekė turi būti tos pačios komplektacijos, kokios buvo
Pirkėjo gauta;
11.5.5. Grąžinant prekę pateikiami šie dokumentai: užpildyta „grąžinimo forma“,
prekės įsigijimą iš Pardavėjo patvirtinantys dokumentai, garantinis talonas
(jei jis buvo išduotas);
11.6. Pardavėjas turi teisę atsisakyti priimti Pirkėjo grąžinamas (keičiamas)
prekes, kurios patenka į Lietuvos Respublikos Vyriausybės 2001 m. birželio 11
d. nutarimu Nr. 697 (Lietuvos Respublikos Vyriausybės 2014 m. liepos 22 d.
nutarimo Nr. 738 redakcija) patvirtintą „Mažmeninės prekybos taisyklių“ (toliau
– Mažmeninės prekybos taisyklės) 17 punkte išvardintų negrąžinamų ir nekeičiamų
prekių sąrašą.
11.7. Pirkėjas nedelsiant, t. y. ne vėliau kaip per keturiolika dienų nuo
pranešimo apie Sutarties atsisakymą pateikimo Pardavėjui dienos, savo
išlaidomis turi grąžinti prekes Pardavėjui. Prekės grąžinamos Pardavėjo
prekybos vietose arba siunčiamos pasinaudojant kurjerių tarnybos paslaugomis.
Tuo atveju, jeigu prekės yra grąžinamos pasinaudojant kurjerių tarnybos
paslaugomis, Pirkėjas privalo tinkamai jas supakuoti ir nurodyti teisingą
Pardavėjo adresą. Pirkėjas prisiima visišką atsakomybę už šiame Taisyklių
punkte nurodytų pareigų nevykdymą, dėl kurio Pardavėjui išsiųstas siuntinys
buvo prarastas arba sugadintas siuntimo metu.
11.8. Pardavėjas ne vėliau kaip per keturiolika dienų nuo tos dienos, kurią jis
gavo Pirkėjo grąžinamas prekes, grąžina Pirkėjui visas šio sumokėtas sumas,
išskyrus Taisyklių 11.4 punkte numatytą prekių keitimo atvejį. Pardavėjas
neprivalo grąžinti Pirkėjui papildomų išlaidų, kurios susidarė dėl to, kad
Pirkėjas pasirinko kitą, negu Pardavėjo pasiūlytas, prekių pristatymo būdą.
11.9. Grąžindamas Pirkėjui visas sumokėtas sumas, Pardavėjas vadovaujasi
Pirkėjo pareiškime dėl sutarties atsisakymo arba „grąžinimo formoje“ nurodytu
mokėjimo būdu (bankinis mokėjimo pavedimas į Pirkėjo nurodytą banko sąskaitą,
mokėjimas grynaisiais pinigais Pardavėjo prekybos vietoje), išskyrus atvejus,
kai Pirkėjas ir Pardavėjas dėl pinigų grąžinimo būdo ir tvarkos susitaria
kitaip.
12. Netinkamos kokybės prekių grąžinimo
ir keitimo sąlygos
12.1. Parduotų prekių trūkumai šalinami, nekokybiškos prekės keičiamos arba
grąžinamos vadovaujantis Lietuvos Respublikos civilinio kodekso, Mažmeninių
prekybos taisyklių ir šių Taisyklių nustatyta tvarka.
12.2. Jeigu Pirkėjo gauta prekė neatitinka prekės kokybės reikalavimų,
įtvirtintų Sutartyje, prekės aprašymo arba įprastų tai prekei keliamų
reikalavimų, Pirkėjas savo pasirinkimu gali reikalauti iš Pardavėjo:
12.2.1. Jeigu įmanoma, nemokamai pašalinti prekės trūkumus;
12.2.2. Jeigu įmanoma, nemokamai pakeisti netinkamos kokybės prekę tinkamos
kokybės preke;
12.2.3. Proporcingai prekės trūkumams sumažinti kainą;
12.2.4. Nutraukti Sutartį ir pareikalauti sugrąžinti sumokėtą kainą, išskyrus
tuos atvejus, kai prekės trūkumas yra mažareikšmis.
12.3. Kai grąžinama nekokybiška prekė, Pardavėjas įsipareigoja pasiimti
nekokybišką prekę savo lėšomis ir transportu arba atlyginti Pirkėjui
nekokybiškos prekės grąžinimo išlaidas. Prekės Pirkėjo gali būti grąžinamos
Pardavėjo prekybos vietose arba siunčiamos pasinaudojant kurjerių tarnybos
paslaugomis.
12.4. Pirkėjas netenka teisės remtis prekių neatitikimu ir grąžinti prekę
Pardavėjui, jeigu prekės trūkumai atsirado dėl Pirkėjo arba trečiųjų asmenų
kaltės, netinkamų prekės naudojimo, saugojimo, laikymo sąlygų, taip pat kai
prekės trūkumai buvo prekių perdavimo metu ir Pirkėjo turėjo būti pastebėti,
tačiau Pirkėjas į Pardavėją nesikreipė per 14 (keturiolika) kalendorinių dienų
nuo prekių gavimo dienos.
12.5. Pinigai yra grąžinami ne ilgiau nei per 14 dienų po to, kai prekė grįžta
į Pardavėjo sandėlį. Pirkėjui visas sumokėtas sumas, Pardavėjas grąžina
bankiniu mokėjimo pavedimu į Pirkėjo nurodytą banko sąskaitą, išskyrus atvejus,
kai Pirkėjas ir Pardavėjas dėl pinigų grąžinimo būdo ir tvarkos susitaria
kitaip.
12.6. Prekės, kurioms taikoma gamintojo garantija, jei jų garantinis terminas
dar nėra pasibaigęs, prieš šalinant jų trūkumus, jas keičiant arba grąžinant už
jas sumokėtus pinigus, turi būti patikrintos garantiniame servise, tam kad
Pardavėjas įsitikintų, jog prekės gedimas neatsirado dėl Pirkėjo kaltės.
13. Atsakomybė
13.1. Pirkėjas yra visiškai atsakingas už savo veiksmus El parduotuvėje ir jos
registracijos formose pateiktų duomenų teisingumą. Jei Pirkėjas pateikia
klaidingus duomenis, Pardavėjas neatsako už dėl to atsiradusius padarinius.
13.2. Pirkėjas visiškai atsako už savo prisijungimo duomenų perdavimą tretiems
asmenims bei kylančias dėl to pasekmes.
13.3. Pardavėjas atleidžiamas nuo bet kokios atsakomybės tais atvejais, kai
nuostoliai kyla dėl to, jog Pirkėjas, neatsižvelgdamas į Pardavėjo
rekomendacijas ir savo įsipareigojimus, nesusipažino su šiomis Taisyklėmis,
nors tokia galimybė jam buvo suteikta.
13.4. Jei El. parduotuvėje yra nuorodos į kitų asmenų, įmonių, organizacijų ar
kitus tinklapius, Pardavėjas nėra atsakingas už ten esančią informaciją ar
vykdomą veiklą, nes tų tinklapių neprižiūri, nekontroliuoja ir asmenims bei
toms įmonėms neatstovauja.
13.5. Atsiradus žalai, kaltoji šalis atlygina kitai šaliai tiesioginius
nuostolius.
14. Apsikeitimas informacija
14.1. Pardavėjas remdamasis šių Taisyklių ir Privatumo politikos numatyta
tvarka visus pranešimus siunčia Pirkėjo registracijos metu ar užsakant prekes
nurodytu elektroninio pašto adresu arba SMS žinute arba jo nurodytu kontaktiniu
telefono numeriu.
14.2. Pirkėjas visus pranešimus ir klausimus siunčia Pardavėjo El. parduotuvės
skyriuje „Kontaktai“ nurodytomis susisiekimo priemonėmis.
15. Baigiamosios nuostatos
15.1. Šios Taisyklės sudarytos vadovaujantis Lietuvos Respublikos teisės
aktais.
15.2. Šių Taisyklių pagrindu kylantiems santykiams taikoma Lietuvos Respublikos
teisė.
15.3. Visi nesutarimai, kilę dėl šių Taisyklių vykdymo, sprendžiami derybų
būdu. Nepavykus susitarti, ginčai sprendžiami Lietuvos Respublikos įstatymų
nustatyta tvarka.