Pristatymo Informacija

Pristatymas į OMNIVA terminalus:

OMNIVA išsiunčia siuntos gavėjui pranešimą apie siuntos gavimą terminale trumpąja žinute (SMS) ir elektroniniu paštu. SMS žinutėje bei el. laiške bus nurodytas paštomato durelių kodas. Tik su šiuo kodu galėsite atsiimti siuntą iš nurodyto paštomato. Saugokite kodą iki to momento, kai atsiimsite užsakymą iš paštomato.  

Siuntų terminale siunta laikoma 7 kalendorines dienas po patvirtinimo, kad užsakymas jau yra Omniva terminale ir jį jau galima atsiimti. Pasibaigus 7 dienų laikotarpiui ir nepasinaudojus paslauga „siuntų atsiėmimas“, siunta yra grąžinama mums. Primename, jog nukreipti siuntų į kitą pristatymo vietą negalima.

Visi Omniva siuntiniai nuo išsiuntimo momento gali būti stebimi internete. Jei norėsite sužinoti, kur tiksliai yra Jūsų išsiųstos, ar laukiamos svarbios siuntos, jų tiesioginį kelią galima stebėti svetainėje www.omniva.lt

 Plačiau apie atsiėmimą iš OMNIVA paštomato :

Kaip atsiimti siuntą iš Omniva savitarnos terminalo?


Kurjeriu per DPD:

Pristatymas su DPD kurjeriu į namus ar darbą. Jei siuntėjas bus pažymėjęs, kad gavėjas yra privatus asmuo, pristatymo dieną Jus informuosime apie kurjerio atvykimo laiką net 1 val. tikslumu


Paštu registruota siunta:

Siunta pristatoma į artimiausią pašto skyrių. Kliento nurodytu adresu gaunamas pranešimas apie atkeliavusią siuntą. Su šiuo pranešimu bei asmens tapatybę liudijančiu dokumentu pašto skyriuje siuntinį galima atsiimti